prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Späckad dag!

Publicerad 2010-04-22 22:44:42 i Saras dagar

Middagen igår var fantastisk. Jag åt pasta frutti del mare och drack vin och ostbricka... vi kom hem vid 21.30 och då slocknade jag direkt som den bäbis jag är.

Idag ringde klockan kl 7 som vanligt, skyndade iväg på skolan och superbra föreläsning. Satt kvar och pluggade ett tag sen gick jag och L och åt lunch.. canneloni mums och sedan doggywalking med världens finaste amstaffvalpar! Så mysigt att jag dör. En timme i regn men det var det värt :)

Sedan träffade jag mammis och vi åkte till Nacka forum och jag shoppade 3 par skor och ett par jenas.. och en klänning! Som mamma betalade.. jag har världens snällaste mamma!

Sen kom jag äntligen hem och har pluggat och lagat middag/matlåda och plockat... Resten av helgen vankas jobb varje dag ca. 9-17... och löning imorgon! Det kommer verkligen lägligt! På lördag blir det middag hos svärmor och det är typ det enda jag tänkte göra... förutom massa plugg och jobb. Imorgon är det förövrigt dags för en timmes promenad på jobbet med posten så jag behöver inte träna mer imorgon! Haha!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela