prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Livet

Publicerad 2010-04-27 21:02:05 i Saras dagar

Livet pågår för fullt! Dagarna går in i varandra så mkt bara att jag inte vet vad som är vad! Igår var jag i skola, åt lunch på stan med älskis och var med om världens hemskaste undersökning på SÖS. Fick andas in typ 10 kapslar med ett jättetorrt pulver så man hostar å hostar... uschis. Somnade när jag kom hem och pluggade mer eller mindre resten av kvällen Idag har jag iaf varit på utbildning och middag med Strömma på berns! Jag känner mig hemma på Strömma! Fina, fina kollegor. Ser fram emot i sommar! Vi har planerat övernattningar i Sandhamn och massor. Älskade liv.

Igår läste jag ut boken "Lyckan, kärleken och meningen med livet". En sann självbiografi om en helt vanlig kvinna som bryter upp med livet totalt och flyttar till Italien, Indien och sist Bali. Läsvärd! Om Gud, yoga, kärlek och att förstå att livet är nu. Ger perspektiv och hopp!

Imorgon ska jag till kurator 9.00 sen handla och sen plugga hela dagen samt hela torsdag. Tenta på fredag!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela