prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

High on life

Publicerad 2010-04-20 21:55:36 i Saras dagar

Hej vänner!

Idag hade jag lite sovmorgon innan jobbet. Det var fint väder, säsongen börjar sätta igång och jag älskar Strömma och alla som ingår! Solen sken och jag var så himla glad.. promenerade hem till mamma och pappa och satt ute på balkongen och pluggade, sen gick jag in, skrev klart rapporten helt och hållet så att den ska lämnas in imorgon! Och sammanfattade anteckningar... är uppe i 30 handskrivna sidor nu, kul! Blev bjuden på middag och nu har jag tvättat, diskat, städat och fixat lite och fixat papper och hunnit göra en gammal tenta... snart kommer älskis hem och då ska vi dricka te tills vi somnar tror jag. Imorgon vaknas skola, sedan ska jag träna kl 12! Äntligen! Har inte hunnit för har varit sjukt upptagen men nu måste jag.. först spinnig och sen core. Sedan ska jag sätta mig på ett café och äta lunch och plugga med mig själv och om jag hinner så går jag förbi biblioteket och söker på stipendier.

På kvällen ska jag, henke och mina föräldrar gå ut och äta på en nyöppnad italiensk restaurang på Söder. Det blir så mysigt! Jag älskar mitt liv och påminn mig om det så fort jag säger något annat! Nu taggar vi för sommaren!


Jag och min finaste kollega Fanny Bunny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela