prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En vanlig dag hos Gunnarsson/Larsson

Publicerad 2010-04-08 21:10:25 i Saras dagar

Henke kommer och försöker pussa mig, jag ser att det är något på hans läpp, ser äcklad ut. Jag undrar såklart vad det är och Henke svarar att det är en snorkråka. Äcklad som jag är försöker jag springa ifrån honom och han jagar mig och ställer sig på min tå. Jag blir ARG och springer in på toan. Henke lägger sig i sängen och ringer sin vän andreas. Jag hittar då en termometer som jag springer in med och försöker få in i Henkes rumpa (ha ha ha) men utan att lyckas. Vi börjar slåss tills han slår till mig ganska HÅRT och jag blir arg igen och låser in mig på toan, kan dock inte dölja mitt skratt som hörs ut. Han krafsar å knackar och drar i dörren samt låser den utifrån på det andra låset (suck). Jag rubbar mig dock inte så till slut drar han ur PROPPEN och det blir kolsvart där inne. Jag är ju mörkrädd men får inte ge upp så jag öppnar fönstret och får in lite ljus... hahahahaa. Sedan drar jag ut och tror att kusten är klar och då ringer hem telefonen. "Hej jag ringer från Sandrew metronome" "ja, hej" säger jag... då börjar någon asgarva i andra änden. Gissa vem det var. Nu är jag trött. Men måste hämnas, har ni några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela