prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Älskar

Publicerad 2010-04-05 22:42:17 i Saras dagar

Det gick bra igår och jag fick massa beröm! Firade med resturangbesök, sedan hyrde älskling och jag film "law abiding citizen" helt ok lite blodig. Inatt sov jag 12 timmar det var så skönt. På dagen har vi planerat Thailand, handlat, ätit kebab och städat och fixat här hemma. Har planerat massor för vår inflyttningsfest också och det ska bli såååååååååååå kul! Taggad till tusen! Pegis kom hit på middag och Håkans bar... haha.. man måste älska markus.

Nu är det kvällste och legally blonde på TV och imorgon ringer klockan 7 för att gå till skolan och plugga hela dagen. Sedan står jag för middagen.

Men jag älskar hur jag har det. Älskar älskar. Har nog aldrig mått såhär bra, hoppas det fortsätter. Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela