prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Youth is wasted on the young

Publicerad 2009-09-19 23:23:34 i Saras dagar

Ikväll har jag haft filmkväll med mig själv. Haha! Men det kändes ganska skönt, jag är såpass dålig att jag inte orkar träffa någon och då kan man inte göra så mycket mer än det bästa av situationen... Så jag gick faktiskt ner till ICA (man känner hur sjuk man är när man kommer ut) och handlade chips, morot, gurka, och dip. Det blev min middag. Riktiiiiiigt gott.

Jahaja, har iaf. fått lite gjort idag! Pyssel som man liksom aldrig orkar med annars så det var ju bra... sen blir det att sova ensam igen. Men igår gick bra.. men man är ju trött när man har en infektion i kroppen, så är det ju. Och helt ensam är jag ju inte, Wilmis kissen är ju här :)

Har tittar på freaky friday på 4an. Så duktig och söt Lindsay var, och läskigt hur hon ser ut nu... hur blir det så egentligen?


DÅ och NU

Kommentarer

Postat av: kanar♥

Publicerad 2009-09-20 02:03:26

har en frågestund pågång,

fråga på !

puss :)♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela