prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trött!

Publicerad 2009-09-12 22:50:15 i Saras dagar

Wallander, ett halv kilo godis, chips och lite mackor är avklarade. Mmmm. Nu började precis Kill Bill. Gött. Jag älskar den filmen! Den är dock bäst när man ser båda på raken med Paret. Men man kan ju inte få allt... hatar splatter vanligtvis men jag älskar mystiken över filmen, låtarna och hennes karaktär!

Sedan slöläser jag lite bloggar, usch och fy så trött jag blir. Man ska inte döma på en blogg men, vad tusan... Så många puckon som slänger skit över allt och alla. En sån dubbelmoral som råder! Om det är fel på alla i ens omgivning så är det faktiskt dags att börja fundera om det kanske inte är en själv som det är fel på...

Är sjukt kluven om ifall jag ska gå på Strömmafesten imorgon eller inte. Älskar människorna och det vore kul men jag har ingen lust eller ork, och framförallt inte för att sitta och besvara alla frågor om varför jag är hemma. Ja, ni förstår. Det lutar faktiskt åt nej, för det blir inte roligare än man gör det... och jag känner mig inte så rolig!

Ska bli skönt att sova sen. Imorgon ska jag gå och simma, äntligen, sedan blir det att fira Älskis lite, han fyller ju år på måndag gamlingen! Hela 27 år!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela