prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Slemklump.

Publicerad 2009-09-18 10:46:27 i Saras dagar

Åh, min näsa är genomtäppt, jag har ont i öronen, ont i halsen, svårt att svälja, svårt att andas, ont i hela kroppen, feber, fryser... ja, ni vet. Helt borta, trött och yr i bollen så jag sover mest. Verkligen härligt! Nu kommer alla fråga ååh har du fått svininfluensan? Är så trött på den frågan! Jag vet inte, och vad spelar det för roll? Jag lämnar inte lägenheten så jag smittar inte, och för mig gör det ingen skillnad för jag känner inte av ifall det skulle vara vanlig influensa eller "svin"influensa. OK? Orkar inte! Jag tar inte prover på mig själv... känner mig bara väldigt sjuk! Ok förlåt nu var jag lite vrång, men det är inte vad man vill höra när man känner sig så sjuuuk. Och sova vill jag men det är svårt med allt detta slem. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela