prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sleepless

Publicerad 2009-09-14 00:41:25 i Saras dagar

Hej kära bloggi!

Har man ingen dagbok som förr så får man skriva i sin blogg! Älskling och jag gick och la oss för typ en timme sen.. men jag kan icke somna. Har kanske vänt lite för mycket på dygnet och rört på mig för lite. Så kan det gå. Så nu sitter jag här igen i ett försök att bli trött och krypa ned till födelsedagsbarnet.

Världens finaste mest älskvärda människa. Vill aldrig mer vara med någon annan och känner starkare varje dag, men det vet du redan för det säger jag till dig jämt. Att jag älskar dig och att du är världens finaste som får mig att må bra och skratta som aldrig tidigare. Trodde inte det var sant, som i filmer, att man kunde dricka te, ha kudd och vattenkrig och bara vara på det sättet jag kan med dig. Du är allt! Hoppas du läser det här imorgon! Grattis älskling på 27-årsdagen! Du är det absolut bästa som finns!

Och grattis också till Malin som "bara" blir 21, ynglig :)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela