prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sleepless in hammarbyhöjden

Publicerad 2009-09-17 00:34:03 i Saras dagar

Har hamnat i en dålig spiral då jag sover dåligt.. men sånt är livet ibland. Dessutom krånglar magen, halsen, och jag har massa slem och äcklig smak i munnen... förresten så drack jag nån anti-förkylningsgrej och nu insåg jag att den innehåller koffein. Haha. Konstigt att jag känner mig pigg då? Aja hursom, jag funderar för mkt.

Idag blev jag otroligt irriterad på en tjej jag aldrig tyckt om, och hon har aldrig tyckt om mig. Sen tyckte hon att hon behövde min hjälp efter några år och börjar gumma mig? Gör man så? ÅH, dampelidamp. Har lust att skriva massa dumma saker men det tänker jag inte göra! Sedan funderar jag på Uppsala, vad jag egentligen gjort. Hur det går med lägenheten, varför ingen hör av sig. Hur jag ska orka alla planer i helgen (tandläkare + läkare + middag + party på fredag, dop på lördag och träffa J på söndag) om jag mår såhär? Så funderar jag på varför jag har börjat sova dåligt igen... och om jag ska få jobb.. om jag ska klara mig på mina pengar... ja ni vet, det snurrar.

Men åt middag redan halv 6, så jag kanske är lite hungrig också.. ska ta mig en kopp te och en macka med ost och smörgåsgurka (är helt besatta av det, rostat ska det vara) och lite mer te så kanske jag sover lättare? Älskling ligger redan i rummet brevid och sussar, världens finaste är han. Vill inte störa genom att lägga mig brevid och vända och vrida på mig hela tiden...

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela