prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Seg/sjuk..

Publicerad 2009-09-25 16:12:44 i Saras dagar

Jag är liksom inte jättesjuk, men blir svettig och yr jättefort, känner mig otroligt seg. Har fortfarande djup hosta och kanske pyttelite feber. Så känns det iaf. Såå segt för älskling är ledig idag och vi har bil så jag tänkte att vi skulle åka ut och gå på djurgården men känner mig verkligen inte pigg eller i form någonstans. Vilket känns bajselibajs. Pallar inte utgång ikväll och vill inte bli sämre även om det hade varit hur kul som helst.. vill ha tillbaka min energi!

Älsklingen ligger och vilar nu.. han ska jobba natt inatt. Vi hann iaf. med en liten promenad, lunch ute och sådär. Sedan har jag lagat soppa som det blir ikväll med varma mackor! Det är så jobbigt för jag är uttråkad men har inte energi att direkt hitta på något heller, förutom pyssla här hemma.

Igår hade iallafall älskling och jag mysmiddag här hemma, gjorde fondue och drack lite vin! Imorgon ska jag träffa L, middag och myskväll. På söndag ska jag äntligen träffa Jenny och hitta på nåt kul!




Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela