prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Såå tröttsamt...

Publicerad 2009-09-25 21:52:17 i Saras dagar

Är så sjukt trött att sitta i lägenheten på söder med min TV och dator och halvfrysa och sega mig. Jag vill bli frisk, ha energi, hitta på roliga grejer!!! Alla är ute ikväll verkligen. Utom jag förstås! Aja det känns lite halvtrist men så är det. Vill verkligen inte bli sämre... Så det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta ännu en hemmakväll. Buhuhu.

Tittar på Skavlan på TV, mycket intressanta mäniskor... Alltid något man kan trösta sig med. Och vet ni vad jag ska göra mer? Ska ta tag i mitt sy-kit och börja sy en klänning jag velat göra om jättelänge.. spännande!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela