prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

På bättringsvägen?

Publicerad 2009-09-20 17:14:54 i Saras dagar

Idag så vaknade jag vid 10, såg lite på TV, farmade lite, pratade lite på msn. Spela the sims. Åt lite. Såg lite på TV... farmade lite, satte på det sims. Haha. Så har mina 3 senaste dagar sett ut. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag vill bli frisk nu! Jag är iaf på bättringsvägen.. har sovit gott och har mkt mindre feber. Sen börjar en färg av rosa komma i mitt ansikte... känner inte igen det. Jag brukar ju vara vit?!

Dessutom kommer mina päron hem woho! Har varit inlåst i en lägenheten nu i 3 dygn utan att träffa en sjäääääl förutom katten, så t.o.m. det känns kul!!!!!! Behöver jag säga att jag precis satt och grät inför TV 4s "Hitta hem" där djur får nya hem. SÅÅÅÅÅÅÅÅ GULLIGT. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela