prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Nu kör vi!

Publicerad 2009-09-30 19:41:56 i Saras dagar

Idag rivstartade jag med ett body pump pass. Sjukligt jobbigt. Men skönt att vara tillbaka. I'm back, så att säga. Och det känns bra! Måtte jag bara ha den självdisciplin som behövs för att fortsätta med detta. Annars får ni faktiskt tvinga mig! Nu är jag helt slut och kommer ha ont i varenda liten del av min kropp imorgon... men det är det värt eller nåt!

Imorgon ska jag jobba!! Nu blev ni förvånade allt! Älskade, älskade Strömma. Ska sätta ihop kläder och allt sånt så det är klart! På vägen hem så köpte jag lite Kina take-away, mysipysi. Sen är det idol och jag är helt slut.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela