prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Liiite bättre.

Publicerad 2009-09-19 10:38:06 i Saras dagar

Idag är det liite bättre, d.v.s. lite mindre feber. Är fortfarande en slemboll förstås, och helt yr och trött. Har iaf sovit helt OK! Så det känns lite bättre. Men ont i kroppen, ont i halsen, ont i öronen och väldigt väldigt slemmig. Tänkte mest sova idag också, men finns lite grejer jag skulle behöva ta tag i här hemma också, om jag orkar. Idag eller imorgon.

*Gå igenom kläder och grejer, ge bort, spara, slänga?
*Skicka iväg två mail.
*Söka ett visst jobb.
*Köra diskmaskin
*Städa och plocka lite
*Vädra ur och byta sängkläder, blir fräschare så

Tänkte gå och lägga mig nu.. men ska nog försöka vara uppe. Kanske ta en dusch, det är skönt.. så sover jag middag och försöker lägga mig tidigt istället. Så blir det nog.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela