prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Haha juste...

Publicerad 2009-09-27 11:50:43 i Saras dagar

Gårdagens happening. Jag skulle flytta lite på min sminklampa (en spotlight) och då PANG ramlar lampan ovanför på mig, ett stort tungt glasfat ramlar på mitt finger och går i tusen bitar. Det gör ont! Men jag börjar sopa och så, försöker hålla fingret kallt, det blöder som tusan... Älskling vaknar, vi åker till Sickla och shoppar lite, Henke får ne ny mobil, vi äter jättegod lunch ute (jätteräkor på indisk restaurang i sjöstaden) och sådär.. sen säger H att, du, vi kanske borde åka in och röngta det där.. sagt och gjort 17:30 fick jag tid på närakuten, haha. Det visade sig vara en spricka, men jag fick inte gips tack och lov. Så nu sitter jag här halvt handikappad, det gör fortfarande ont, svårt att böja o.s.v. Hur lyckas jag?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela