prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen!

Publicerad 2009-09-22 10:05:38 i Saras dagar

Inatt har jag sovit som en kratta, men vad gör det? Har inte gjort annat än sovit de senaste dagarna så... inte så konstigt kanske. Igår var jag iaf ute lite. Älskling och jag åt en god lunch ute, fint väder var det! Åkte till farsta och gick runt lite i affärer och älskis fick första steget taget mot sitt C-körkort! På kvällen tog vi en långpromenad och lagade kantarelltoast.

Hade absolut ingen lust att gå upp imorse.. men måste börja stiga upp tidigare om jag ska kunna somna bättre. Faktiskt! Ska alldeles strax ta tåget in till slussen och träffa min kurator. Spännande. Sedan behöver jag hämta cykeln och lägga ner den i förrådet, gå igenom grejer (ej kläder) som ska slängas, sparas, säljas, till Henke osv. Känner mig fortfarande väldigt trött och krasslig men så är det väl efter sjuka.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela