prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

För mycket godis.

Publicerad 2009-09-14 20:26:53 i Saras dagar

Jag har ätit otroligt onyttigt sen jag flyttade hem. Har kännt mig i behov av energi och njutning och då ligger smågodis lätt till hands. Men har iaf. cyklat och promenerat lite idag. Alltid något! Har haft en superdag. Sov dåligt, men vad gör det? Vaknade vid 10, klädde på mig, åt frukost, och cyklade (!!) hem till Söder. Det är otroligt annorlunda att cykla här i Sthlm än Uppsala, mer trafik, mindre cykelväg. Jobbigt var det men snabbt gick det! Sedan ålte jag in till stan för att träffa C&M, åt en god räksallad och köpte ett par jeansleggings och en glass! Kom hem vid, 4? Nåt sånt. Sedan dess har jag fastnat framför TV'n och farmville. Haha. Jag är fast, inte bra!

Imorgon ska jag till kurator, spännande va? Det tycker jag! Så ska vi se vad de säger. Höhö. Ska säga precis hur det är- att jag sprudlar, älskar livet, är full av energi, men att jag blir paralyserad och panikslagen när jag måste sova och vara ensam. Märkligt. Hoppas det här ger någonting!

Har en hel del andra saker jag måste fixa också. Konstigt att jag aldrig är sysslolös även om jag är det på papperet.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela