prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Vinterjacka & HR

Publicerad 2009-10-13 21:43:34 i Saras dagar

Hej kärlekar.

Idag har jag tagit det jättelugnt, så skönt. Imorgon ska jag upp vid 8, göra mig snygg, gå på intervju. På eftermiddagen ska jag träffa en HR-kille på UD (Human resources, det jag vill jobba med, för er som mot förmodan inte vet) som ska hjälpa mig med utbildning och lite coaching, ska bli jättespännande och kul. Men däremellan ska jag träna lite. Antingen spinning/core eller body pump, beror på vad jag hinner med!

Idag slog ja till på en vinterjacka också! Ganska lik den jag har, jättevarm, tjock, men kortare.

Vi har lagat jättegod middag här hemma älskling och jag. Stek, hasselbackspotatis, god sås, god sallad... Som vanligt god mat. Hihi. Nu är det bara massa mys och pussar tills vi somnar.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela