prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Träningsvärk minst sagt.

Publicerad 2009-10-01 20:32:02 i Saras dagar

Vaknade flera gånger inatt av en ond men bekant värk- träningsvärken. Så otränad och ett sånt pass, jösses amalia hörröni. Gick upp 07:15, frukost och allt sånt, och iväg till jobbet. Ännu en dramatisk dag på jobbet! Nej men jag tycker det är mysigt att jobba och mycket härliga människor. Vissa jobb känner man "aaah" när man går förbi och vissa vill man gömma sig för. Då vet man var hjärtat är, och har alltid kännt en bra känsla när jag gått förbi terminalerna. Passet avslutades med en långpromenad som intern brevbärare till kontoret. Sen åkte jag hem och fick god middag, soppa och pannkisar med föräldrarna och älskis. Vi hade egentligen köpt biobiljetter till flickan som lekte med elden ikväll, men jag är så otroligt trött och har en sån värk i min kropp att jag bangade. Förlåt älskling. Så nu sitter jag hemma på Söder och ser på Idol istället. Imorgon blir det upp relativt tidigt igen.

På kvällen har jag blivit inbjuden till en liten visning på White room och efterhäng. Så himla trevligt! Blir så glad när folk tänker på mig... Beccis är en otroligt duktig MUA, kul att hänga på stureplan lite lösare också om ni förstår vad jag menar :) Fick reda på att jag ska jobba lördag också! Men jag är glad för allt jag får just nu...

Förövrigt så har jag hittat så sjukt mycket spännande kurser och det fanns nog något ironiskt och bisarrt i att allt blev som det blev... jag måste få tro det iaf. Och för alla som varit där varje steg på vägen och alla telefonsamtal till att jag mår bra. tack.

Nu ska jag se på idol och skriva en utvärdering.

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela