prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Torsdag snart fredag

Publicerad 2009-10-08 20:41:50 i Saras dagar

Efter jobbet idag blev det en timmes promenad och värre... en timme body pump med tunga vikter (för mig) så sjukt jobbigt. Är helt slut nu! Och då menar jag det. Om jag kommer kunna resa mig imorgon är tveksamt, men man får väl knapra voltaren, haha. Men instruktören var otroligt duktig och sant, och en bulle i ugnen hade hon också. Orkar hon med ett barn i sig orkar jag tänkte jag då, haha. Men lite dog jag... När jag kom hem till H fick jag god västerbotten och skinkpaj och nu dricks det te. Ge mig energi!

Jag hoppas på att få dansa imorgon kväll också! Jag jobbar som vanligt sen ska jag hem. På kvällen kommer Paret hem till mig och mamma kommer hem från Vitryssland. Så det blir god mat och lite vin. Sedan får vi se var vi bär av men det var längesen jag dansade iallafall! Vore så ruuuligt, som Kevin skulle sagt.

Ikväll blir det sova och upp tidigt.

Pussiluring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela