prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Spiderman är död!

Publicerad 2009-10-23 11:06:32 i Saras dagar

Första gången jag skulle sova själv här.. förrförra helgen så såg jag en äckelspindel i taket, men den kunde jag ju inte komma åt... sen dess har den suttit i vårt sovrumstak. Henke sa att han hette spiderman och att han skyddade mig, vaktade... in my ass! Imorse när jag skulle borsta tänderna så var han där, och jag fick honom! Oh yes! Dagen börjar bra..

Blev så lycklig igårkväll, var helt säker på att jag började kl 10. Men sen såg jag att jag börjar kl 15!!! Blev så lycklig. Så jag sov 10 välbehövliga timmar, nu har jag ätit frukost och klätt på mig och ska promenera till simhallen och simma och basta lite. Skönt ska det bli! Sen ska jag hem till pappi och katten och äta lunch och städa lite innan jag drar till jobbet och jobbar till kl 20... wohoooo!

Det var jättekul och lugnt att jobba på bokningen igår. Fanny och jag lekte så alla andra måste blivit sjukt trötta på oss. Började garva i telefon också, inte alls bra. Snälla F promenerade med mig till Slussen, vi behövde lite frisk luft... När jag kom hem hade vi massa sydafrikaner hemma hos oss, haha. Vi drack vin, de drack te. Det är kul med kulturkrock. En av dem hade köpt ett par fårskinstofflor (sådana man myser i) men han gick ute med dem, alltså hade dem som vanliga skor. Hahaha. Oj oj.

Älskling kom och hämtade mig med bil (lyx) och sen busade vi tills vi somnade.

Nu kallar plikten! Kärlek!

Kommentarer

Postat av: pegz

Publicerad 2009-10-23 17:30:46

cooolt med besök av sydafrikaner!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela