prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ont i huvudet.

Publicerad 2009-10-27 12:07:39 i Saras dagar

Oj vilka dagar det har varit. Igår var min 8e dag i sträck som jag jobbade. Har öppnat och stängt varje dag, inte kunnat ta lunch för att jag bara haft nya i butiken. Jag är så arg. Har fått göra så mycket som inte är mitt jobb, detta är inte OK och den enda tröst jag får är "ta det lugnt" eller "det är väl kul när det är lite att göra". Jag blir helt galen! Är fortfarande uppe i varv.. Känner mig lite som att jag blivit påkörd av en traktor fast är pigg. Haha. Ja, ni fattar nog.

Sov sådär idag, söta R har ringt mig från butiken och jag har fått ventilera med massa fina människor... Så skönt.

Idag ska jag ligga här i älsklingens soffa till typ kl 14.. äta mackor och dricka kaffe. Sen ska jag iväg och träna, träffa min mor, och ikväll mysmiddag med favoritparet (parietiluren). Igår när jag ringde så sa jag "Hej Pariluringen" å hon börjar gapskratta... paret i luren.. och jag börjar gapskratta... Det va ett bra samtal.

Åh, vad jag skrattade igårkväll när alla spänningar släppt. H hävdar att jag fläker ut mig i sängen när det är varmt. Han brukar kalla mig räkan, för att jag fryser och ligger i fosterställning så ofta. Så han kallar mig numera den fläkande räkan. Haha. Charmigt? Han är iaf det finaste som finns...

Just nu sitter jag och ser på en dokumentär om crop circles, och det är vad jag ville tro, inget annat än mänskligt. Men väldigt spännande om ni har tråkigt någon gång! Sök på crop circle documentary på youtube.

Kärlek i massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela