prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lugn morgon.

Publicerad 2009-10-08 08:22:42 i Saras dagar

Idag gick jag upp med H, d.v.s. nsätan 1,5 h före mitt tåg går. Skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen.. nu sitter jag framför nyhetsmorgon med min frukost och myser. Idag ska jag jobba igen på Strömma förstås. Men det gör mig verkligen inget! Jobbar med Göran hela dagen och han är en lustig prick så det går nog bra. Dessutom köpte jag en ceasarsallad som jag ska äta till lunch. Efter jobbet ska jag träna spinning på Eriksdalsbadet för första gången, får se hur det är. Sedan åker jag hem till H och då ska vi baka ost- och skinkpaj. Mysipysi!

Igår började i tårar men slutade i skratt... är bara så himla trött på att Henke är sjuk och allt det för med sig. Att ingen är på vår sida, ingen gör någonting, att det förändrar honom, förändrar mig... och eskalerar alltid. Men gick och simmade, bastade, skingrade tankarna lite. Sen gick vi på bio, flickan som lekte med elden, bra film men var tvungen att gömma mig lite. Haha. Vi hann inte äta någon middag så när vi kom hem gjorde vi te och ostmackor, så sjukt gott. Jag fixade lite här hemma med plockande och så, läste Dr. Phil sen somnade jag som en stock.

Nu väntar fler korkade turister! Jippi!

Kärlek!

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2009-10-08 09:18:22

även om vi inte hörts på ett tag, så tänker jag på dig o henke! puss fina!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela