prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lite tufft

Publicerad 2009-10-20 17:53:58 i Saras dagar

Sov otroligt dåligt inatt, sov knappt alls. Halvsov, vaknade, halvsov, vaknade. Ja, ni vet... så har varit lite av en zombie hela dagen. Utbildning på morgonen, jobb och brevbärarande. Efter jobbet åkte jag hem till älskli, lagade Tandoori kyckling och tog en låång dusch... mår mycket bättre nu. Var på uselt humör förut!

Imorgon så ska jag vara hos kuratorn 10.00... efter det ska jag simma basta och fixa mig. Ska äta lunch (hoppas det blir av nu!!) med C&M. Skulle egentligen på en annan intervjugrej  kl 14 men någon måtta får det ju vara... runt halv 5 ska jag vara i Liljeholmen, body shop, första dagen på nya jobbet. Spännande ska det bli! Jobbar till 21 och efter det lär jag vara helt slut, då ska jag åka hem, äta middag, och sova...

På torsdag ska jag jobba på bokningen på Strömmas kontor, det kommer bli en upplevelse. Sjukt mycket att hålla i huvudet. På kvällen ska det lagas mat, det kommer massa sydafrikaner på besök och äter hos oss! Det blir ju också lite spännande.. haha! Fredag och lördag jobbar jag på Body. Update kommer så fort jag har tid.

Kärlek

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2009-10-20 18:25:46

lycka till på nya jobbet!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela