prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jahaja.

Publicerad 2009-10-29 09:41:58 i Saras dagar

Jag har sovit så himla konstigt, massor av drömmar, huvudvärk, törst. Är seg, och snurrig och yr. Känns lite som att jag drömmer även när jag är vaken... förstår ni? Kom aldrig igång på styrketräningen igår... men jag försöker iallafall. Jag tror att jag måste ta det lugnt. Jag har inte hämtat mig från helgen än tror jag... känner mig helt slut fortfarande.

Tänkte träna kl 12, men jag gjorde det faktiskt igår och iförrgår. Känner bara att jag vill ta det lugnt. Vid 14tiden ska jag åka iväg till älskis på sjukhuset, som opereras just nu. Ska ta med mig milkshake. Älsklingen. Hatar att se honom ligga där med slangar... är alltid på vippen att börja gråta då. Men det är klart jag måste dit...

Jag tänkte väl vara där någon timme, och när jag kommer hem så ska päronen och jag ut och äta vietnamesiskt!

Imorgon jobbar jag 9-16 på Strömma. Skönt. Är älsklingen relativt OK eller ligger kvar på sjukan så ska jag på kalas. Mår han bajs, så stannar jag hemma och leker sjuksyster!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela