prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hetsigt

Publicerad 2009-10-21 22:32:38 i Saras dagar

Shit vilken hetsig dag det varit på jobbet... jag har jobbat sen kl. 14 med 20 minuter rast. Haha. Men otroligt kul har det varit, alla är så duktiga även om folk högre upp i rang ständigt gör bort sig. Är det inte konstigt? Slutade iaf vid halv 10 och nu är jag här... finally... hoppas att jag sover gott.. ska bara försöka lugna ner mig. Sitter här med rostmackor och te nu och ser på TV, det är väl bäst så. 2000 människor var det iaf inbjudna till Liljeholmsgallerian, vi sålde så gott vi kunde och sminkade, sprutade parfym, försökte göra oss sedda och hörda! Gratis mat, vin, och goodiebags. Jag fick mat, en bag, men inget vin. Haha. Fick nöja mig med ramlösa.

Imorgon ska jag jobba på bokningen, haha, det har jag aldrig gjort förut. Ska befinna mig på Skeppsholmen 08:30 så jag borde verkligen lägga mig nu... men måste lugna ner mig först.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela