prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Helt slut i kropp och själ är jag! Men lycklig!

Publicerad 2009-10-19 21:58:31 i Saras dagar

Jag älskar H så himla mycket... bara så ni vet.

Idag har jag jobbat hela dagen, gått med posten, gått både till och från jobbet (!) samt gått på världens jobbigaste (!!!!!) spinningpass. Med pulsklocka runt brösten så såg man på en skärm hur jobbigt det borde vara.. man skulle upp i vissa intervaller, så sjuukt jobbigt. Ont mellan bena har jag också efter sadeln!! Haha! Efter passet så sprang jag hem och åt middag, sedan mötte jag upp Catta&Lotten och gick till Fannys vernissage på Café string, drack chailatte och pratade med världens skummaste kille. Haha. Har aldrig varit med om värre...

OCH JAG FICK JOBBET I LILJEHOLMEN! Börjar på onsdag och jobbar hela helgen... jobbar alltså alla dagar den här veckan, haha, + massa andra grejer. Kul.

Nu är jag iaf hemma hos älskis, ska försöka koppla av och bara dricka te och vara, det lär behövas. Imorgon ska jag vara på Strömmas kontor halva dagen och sedan i terminalen andra halvan.. och posten dårå. Haha. Denna eviga post!

Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela