prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Haha!

Publicerad 2009-10-05 18:16:26 i Saras dagar

Idag hade jag t.ex. en kund som frågade om han skulle ta med sig ungen på båten (när jag sa att han var tvungen att lämna barnvagnen på kajen). Hahaha! Men dagens höjdpunkt var när Fanny ropade ut (vi ropar ju alltid ut innan båten ska åka, t.ex. "delfin 1 klart för avgång, vi önskar trevlig tur" i en mikrofon som hörs över kajen) men istället så sa hon med rysk hes dialekt "DING DONG, ROYAL ANAL TOUR READY FÖR DEPARTURE" (den heter royal canal tour) hahahahahaha jag höll på att dö litegrann. Så spännande och roligt kan man ha i en liten kur.

Efter jobbet så gick jag och simmade, men höjdpunkten var ändå bastun. Såå fabolus. Imorgon ska jag till kuratorn igen, alltid spännande. Sen blir det träning. Efter det är jag ledig hela dagen!

CDskivorna som går varma just nu i min Ipod:
Beyonce- I am (sascha fierce)
Erik Hassle- Hassle
Backstreet boys- This is us
Joshua Radin- We were here (tror att den heter så?)

PUSSIS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela