prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God morgon!

Publicerad 2009-10-11 10:06:25 i Saras dagar

Har sovit som om jag varit död fram till nu. Så himla skönt! Sitter och ser på nyhetsmorgon... de pratar om väsk-kopior. Tydligen stödjer man organiserad brottslighet om man handlar det samt barnarbete. Är tydligen väldigt många som far illa under tillverkningen.. det hade jag ingen aning om! Så det ska man alltså inte köpa...

Älskling och jag funderar på att åka till London i januari. Det skulle vara så himla mysigt... jag sitter å googlar lite nu och det här är saker jag skulle vilja göra/besöka:

Harrods
The London Eye
Åka dubbeldäckare Sightseeing
Madame Tussaud's
Chinatown
Soho (Carnabery street)
Äta scones och dricka te
Äta fish&chips
Se "Phantom of the opera" på opera
Victorias secret
Picadelly circus
Big Ben
Äta på jättefin restaurang, t.ex. Gordon Ramseys
Camden lockmarket
Starbucks
Covent garden
Gå på pub
Oxford street
London Bridge
Westminister bridge
Hyde park
St: Pauls katedralen
Trafalgar square...

Ehm, ja... haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela