prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God dag solstrålar.

Publicerad 2009-10-13 13:43:58 i Saras dagar

Hej, hoppas ni mår bra!

Jag har varit hos K idag. Vi pratade om att jag aldrig är arg.. så otroligt vaksam om att inte såra andra, alltid komma i tid och göra som jag blir ombedd. Jag gråter, det är jag jättebra på. Men jag höjer aldrig rösten. Och det är därför det samlas så mycket i hjärtat... Så det ska jag jobba på!

Idag är jag helt ledig, känner mig trött seg och lite låg. Har bara lust att ligga med min fleece, spela sims, läsa, se på tv, äta mat...

Imorgon ska jag på intervju! Det ni! På body shop för en deltidstjänst i Liljeholmen! Dom ska öppna ny butik där, kan vara kul att vara med från början.. det är säkert lugnare där. Så jag hoppas det går bra. Måste förbereda lite inför det, ta fram kläder och leta fram alla papper och sånt. Klockan 10 ska jag vara på deras huvudkontor. Efter det ska jag träna.

Torsdag och fredag jobbar jag hela dagen, och på lördag ska vi hem till Henkes Andreas. Så idag får jag faktiskt slappa. Kanske var det yogan igår som fick mig så ner i varv. haha.

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela