prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Glad!

Publicerad 2009-10-17 16:10:56 i Saras dagar

Idag är jag glad! Har fortfarande sovit dåligt och känner mig inte i form, men man kan väl vara glad för det!

Igår kväll så gick jag och handlade efter jobbet, lagade fajitas, städade, blandade mojitos och sånt! Sen kom A och vi satt och tjötade hela kvällen, såg på Idol. Så trevligt så!

Idag har jag gått lite på stan, ätit lunch med Paris (utallas inte paris som staden utan par-iss). Nu är det utklarat också. Ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för kvällen. Vi ska hem till H's kompis Andreas och deras blotta 25 kompisar. Haha. Jag kommer att vara minst 10 år yngre än alla andra. Men det här klarar vi.

Hoppas ni har en fantastisk helg!

Kärlek

Detta tycker jag var lite häftigt förövrigt, Kevin ser helt tagen ut:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela