prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fabulous.

Publicerad 2009-10-03 20:46:19 i Saras dagar

Idag har jag jobbat igen i ett kallt och regnigt Stockholm. Fytusan vad hemskt det är. Hur klarar man sig? Jag fattar inte! Men det gör jag ju såklart. Och jag har fantastiska människor på jobbet.

Har precis ätit lite släktmiddag och druckit lite vin. Imorgon jobbar jag hela dagen som vanligt! Men jag trivs super, känner mig hemma, fri, mig själv och sånt som jag värderar högre än det mesta. Efter jobbet träffade jag en klassis från Uppsala och hon var glad att jag mådde bra och tyckte det var skönt. Alla stöttar mig oerhört mycket (förutom en eller två personer men då vet man det) och jag är så glad! TACK!! Jag behöver inte många ord, bara en kram och ett hej, då och då. Jag är så lyckligt lottad egentligen. Måste bara lära mig ta tillvara på det mer.

Jaha, imorgon ringer klockan halv 8 igen. Men en bra nyhet måste jag få dela med mig av.. det blir en till bäbis i släkten!!! SÅ otippat och jag är så glad!  Hihi!

Massor av kärlek såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela