prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En riktig söndag.

Publicerad 2009-10-18 15:04:37 i Saras dagar

Igår var jättetrevligt, ja, trevligt är rätt ord. Jag låg 15 år efter men vad gör det? Vi fick jättegod mat men det var lugnt. Dracks rödvin, spelades loungemusik. Hade verkligen velat gå ut efteråt men jag blev så hiiimla seg. Och 40 minuter med buss till Gullmars gjorde mig inte piggare, haha.

Har haft ont i magen inatt för jag har varit så himla mätt. Men idag är en dag också! Älskling och jag har gått en långpromenad genom nackareservatet, matat ankorna med vårt gamla bröd, och gått till Sickla. Jag shoppade lite och så handlade vi lite för att kunna baka jättenyttigt bröd som vi blev bjudna på igår... Blev lite inspirerad.

Så nu står det plock, fix och brödbak på listan. Ikväll ska jag hem och äta middag med päronen också, det blir så trevligt så. Söndagar är också dagar kom ihåg det!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela