prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh.

Publicerad 2009-10-02 18:32:24 i Saras dagar

Dagen började mindre bra med tandläkarbesök. Det gjorde så bajsigt ont, låg och led och spände mig. Men jag överlevde! Kände att jag behövde lite tröstshopping. Dessutom är träningsvärken fortfarande olidlig. Köpte en ny klänning och ett par träningsskor. Sen fick jag trevligt lunchsällskap och världens godaste skaldjurssallad på kofi. Mitt favoritcafé!

När jag kom hem satte jag med mig ned och presterade mitt program, som ni ser. Efter att jag kollat på hundratals kurser och pratat med syo och övervägt. Så hoppas det blir bra nu och jag tror inte att det ändrar sig så mycket, fast vem vet. Haha. Psykologi 90 hp måste jag iallafall ha! Sedan så har jag skrivit en 4a sidig utvärdering av Strömmas säsong. Spännande.

Ikväll vankas det spanskt tema med paella och sangria här hemma. Snart kommer älskis hit och joinar. Är på partyhumör så hoppas kvällen blir bra! Sedan jobbar jag lördag, söndag, måndag!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela