prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh.

Publicerad 2009-10-18 22:38:21 i Saras dagar

Idag har jag en H då jag är lite extra kär i H. Vi har det så mysigt, när vi knuffar och irriterar oss på varandra för båda drack vin igår och är trötta och det slutar med att vi leker kull och kittlar varandra i sängen och en vågar säga "jag älskar dig". Jag trodde aldrig att ett förhållande kunde vara som på film! Så till alla er som inte tror... hang in there.

Kanske lever jag som en 40åring. Drömmer om hus och trädgård. Kanske kommer jag ångra mig? Men jag MÅSTE göra det som känns rätt, och jag måste göra det för mig för ingen annars kommer behöva leva med min beslut förutom jag. Så är det.

Är så himla mätt, har varit alldeles för onyttig den här helgen... men imorgon börjar vardagen. Imorgon ska jag träna bodypump igen, börja komma på spåret igen! Hann iaf med en kvällspromenad med mammi det var välbehövligt. Nu ska jag bädda ner mig och läsa lite och sova som en stock. Imorgon väntar ännu fler båt-törstande turister.

KÄRLEK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela