prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh!

Publicerad 2009-10-14 17:49:44 i Saras dagar

Nu är jag igång igen! Imorse kände jag mig så otroligt trött, seg, låg, otaggad, ful... ja, ni vet. Inget smink i världen hjälpte. Men när jag kom hem så somnade jag ju som sagt, sov som en stock i drygt en timme... låg och frös. Sen tog jag en varm dusch, rakade benene, inpackning.. sminkade mig å åkte iväg igen. Mycket bättre! Ibland behöver man starta om...

Iallafall, så åkte jag och träffade den här gestaltcoachen/personalansvarig/chefsutbildaren på UD. Han var otroligt karismatisk och duktig, fick namn på seriösa och bra utbildning och arbeten som han tyckte jag skulle kontakta... Kul att få lite perspektiv. Jag vill verkligen klara det här och klara det bra!

Nu har jag iaf mycket att se fram emot. Imorgon ska jag in och jobba, efter jobbet ska jag färga håret hos frisör, det börjar bli ljust igen! Det kan väl inte ta längre än 1,5 h? För jag tänkte hinna med body pump imorgo, hinner jag inte det så satsar jag på aerobic afro, hahha, istället... Efter jobbet ska jag möta upp och sova hos älskiluris. Jobbar hela fredagen, och på kvällen ska jag träffa A, gå ut och äta och dricka vin. Så himla trevligt ska det bli! Och på lördag kanske det blir lite simning/pilates och på kvällen ska vi hem till Henkes kompis Andreas, äta middag och dricka drinkar... bra helg helt enkelt.

Hoppas ni mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela