prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Slapp.

Publicerad 2009-11-24 22:12:07 i Saras dagar

Idag har jag en riktig fuldag. Vi hade iaf mysfrukost och en.. intressant utbildning minst sagt. Haha. Men har fått finnar överallt och känner mig allmänt.. slapp! Jaja. Efter jobbet blev det en liten shoppingrunda med en kollega och sedan ribs till middag. Nu är jag hemma hos älskis och snart vankas hells kitchen.

Imorgon har vi sovmorgon, klockan ringer 9.00 och då börjar städningen inför visningen. 12.00 ska jag gå på spinning och 14.15 till kuratorn... sedan 17.30 ska jag möta upp nattis på berns för en fördrink innan julbord med strömma på waxholms kastell... Det ska bli såå mysigt! Och kuligt :) Sen så hoppas vi att visningen går bra!

Jag känner mig allmänt slapp, förkyld, tjock... det är så svårt för mig att få rutiner utan något riktigt hem och samma tider för uppgång och läggdags och sånt... ska bli helt fantastiskt att börja plugga. Många sa att det är farligt att jobba efter studenten för att man fastnar i det, jag har aldrig varit mer säker på att jag vill plugga någonsin. Alla är olika men jag skulle aldrig stå ut med ett av jobben jag haft hittils, iaf inte som heltidssysselsättning resten av livet. Extrajobbar gör jag dock gärna :)

På kvällen ringde E så jag fick prata av mig och det är alltid trevligt när folk man inte pratat med på länge ringer spontant, tycker ni inte?

Nu är jag helt slut på energi för att jag och henke har jagat, kittlat, bitit och slagit varandra i vanlig ordning några varv runt lägenheten... HELT SLUT. Det är inte så illa som det låter. Haha.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela