prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Oj vilken kväll!

Publicerad 2009-11-26 17:29:42 i Saras dagar

Haha, vilken kväll det blev igår. Först möttes vi tjejer upp på Berns för en liten fördrink... Sedan var det glögg på båten ut till underbart vackra waxholms kastell... där var det uppdukat världens finaste julbord med facklor och stenvalv. En otroligt stämning! Jag och min bordsgranne Fanny snapsade julsnaps och lekte med korvar!

Båt på väg hem, djupa disskussioner och sedan en promenad från Östermalm till Gamla stan. Först Liffeys och lite biljardspelande och sedan after där det blev 112-samtal. Haha. Och massor av dans!

Jag har så ont i magen idag.. åt och drack för mycket igår. Är i koma nu eller nåt. Var iaf tvungen att gå ut på en liten promenad för att äta brunch med älsklade pojkvän och en jättefin utsikt över hela Stockholm... när jag kom hem så somnade jag igen och nu är det lussebullsbak som är på listan. Jag kan dock inte få i mig någonting... fruktansvärt ont i magen har jag!

Imorgon ska älskling och jag vara på banken 10.00 för att låna tillfälligt till handpenningen. Efter det vankas träning. På kvällen ska vi åka iväg till Solna för att förbereda för loppisen... på lördag och söndag ska jag, mammsi, moster och kusinbarn stå i Solnahallen och sälja massa gammal skit. Så kom och köp! Rensa luften lite och samtidigt få lite extrapengar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela