prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Just dont stand there and watch me fall.

Publicerad 2009-11-22 17:14:14 i Saras dagar

Hej bloggis!

Nu sitter jag hemma hos H i soffan och ser på bonde söker fru... Har jobbat idag såklart. Det var ganska lugnt och skönt, satt invirad i en stor fleece och åt pepparkakor mestadels av tiden. Haha. Efteråt blev det storhandlade hit hem så nu är skåp och kyl fulla igen :)

Igår var jag på inflyttningsfest i lägenhet á modell extra allt. Otroligt fint! Innan det hade jag mysmiddag med Paret och massa onytigheter. En toppenkväll med andra ord.

Nu är jag sjukt trött... men tröttare än jag är faktiskt älskis som ligger och sover i rummet brevid.

Imorgon ska jag vara barnvakt och världens sötaste 9-månaders bäbi! Och efter det ska jag trotsta min eviga slemhosta och gå och träna. Sen måste jag hinna städa mitt rum och göra middag. Men det orkar jag inte tänka på nu... jag rör mig nog inte ur soffan nåt mer ikväll :)

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela