prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

ingen motivation...

Publicerad 2009-11-16 14:44:57 i Saras dagar

Ledsen har inte haft någon ork att skriva. Under mig gror ett hat och en besvikelse som jag kännt länge men inte fått utlopp för. Det är jobbigt när man vill tycka om någon, för att man bör, men det inte går. Nej det har inget med H att göra! Hursomhelst..

I lördags jobbade jag, det var ju en flopp i sig, haha, roligaste på dagen var Hasse Aro som skulle åka till fjäderholmarna (båtarna slutar gå i augusti/september). OTROLIGT dryg var han. Haha, men dagen gick...

På kvällen kom svärmor hem till oss och vi åt trerätters. Toast skagen, fondue, och sedan chokladkaka med glass. Å massa vin. Trevligt var det. Har dock sovit dåligt hela helgen så jag är helt slut...

Igår jobbade jag över lite sedan var vi på lägenhetsvisning. Somnade 1,5 h när jag kom hem... haha. Sen var älsklis och jag och såg 2012 och åt lite gyros. Den var bra men otroligt amerikansk och lite väl lång/mycket.. men bra i det stora hela! Tog en promenad och somnad som små barn :)

Idag har jag varit ledig och varit barnvakt och världens finaste lilla 9-månaders! Snäll var hon och försökte sig på mina tuttar men där fick hon inte vara! haha! Nu är jag jättetrött och lite hungrig och ska försöka övertyga henke till en kärleksfika här på Söder.. det vore mysigt. Frusen är jag också och skulle behöva lite te. Är fortfarande trött så ska bara ta det lugnt ikväll... Imorgon ska jag upp ganske tidigt till K och sedan jobbar på PK-huset för första gången, det blir sköj :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela