prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Igår blev en jättejobbig kväll.

Publicerad 2009-11-14 17:17:46 i Saras dagar

Som slutade med en gråtande sara på en tunnelbaneresa mitt i natten. Ni närmsta vet varför. Har sovit dåligt de få timmarna jag låg i sängen. Men jag gick upp imorse och möttes av fantastiska människor på strömkajen. Sedan kom jättefina Lollo och vi hade en lugn dag, sålde noll tyvärr. Men det kanske  behövdes. Åt mycket pepparkakor :)

Somnade en stund nu när jag kom hem till älskis och nu ska jag piggna till igen... klockan sju kommer svärmor hit till oss i hammarbyhöjden. Älsklingen har lagat skagentoast till förrät, det blir fondue till varmrätt och en chokladkaka till efterrätt Haha. Låter väldigt lätt va? Eller inte :)

Fick förövrigt sällskap hem av jättegravid kollega. Så knäppt. En fullvuxen bäbis där inne..

Hoppas ni har en bra helg. Imorgon öppnar jag butiken i Liljeholmen!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela