prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ibland blir jag trött och less

Publicerad 2009-11-24 17:45:19 i Saras dagar

T.ex. när en bitter, osäker och nästintill elak mammabloggare sätter ut en jätteful outfit och alla skriver ååh, vad fint. Vilken fin kofta!! ehm.. nej? människor vågar så sällan vara ärliga... det är trist. Och jag blir ledsen också när allt amerikaneriseras och man vill köpa min själ som jag inte kan ge. Förlåt. Ska jag sluta då?

Alltså, folk gifter sig, får barn, flyttar till främmande länder, för att fly. Absolut inte alla men en del. Och det är så tråkigt. Man kommer inte ifrån knutarna utan att lösa upp dem utan lever med ständig nackspärr. Folk är så blåögda...

Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela