prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hihi.

Publicerad 2009-11-10 16:29:21 i Saras dagar

Oj oj. Imorse gick jag upp för att åka och träffa K. Han är väldigt klok. Efter det mötte jag upp mammsi, vi gick till kattaffären för att prata allvar om min bångstyriga katt. Hem med oss fick vi en enorm leksak/klösbräda som jag nu har spenderat många timmar med att bygga.. hahaha. Sen har jag gömt kattgodis, satt på massa kattmynta, leksaker osv. Som en julgran. Och hon ääälskar den. Tur för henne det!

Ikväll ska jag på "Tevefest". A jobbar lite för tv så tydligen är det någon branschfest som jag får komma med på här på söder.. haha, spännande. Vad har man på sig då?

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela