prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Guten morgen

Publicerad 2009-11-23 09:48:35 i Saras dagar

Oj vad jag har sovit djupt, tungt! När klockan ringde kunde jag knappt öppna ögonen... var såå trött.. stackars älskling som gick upp kl 6. Jag kan inte ha varit social. Hihi!

Sen så hände det något obehagligt.. fick hugg i magen, såsom jag får ibland, och ja va nyvaken och hade precis gått upp och allt blev såååååå svart.. helt kolsvart.. och snurrade. Mycket mer än vanligt! Men jag grabbade tag i diskbänken så jag klarade mig... haha:)

Igår blev det en långprommis, kom hem lagom till Paradise hotel. Kanske därför jag sov så gott :)

Nu blir det barnvaktande, hem och städa/packa träningskläder och jobbkläder, träna, hem till älskis och laga god middag!

Ha en bra dag! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela