prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En bra dag.

Publicerad 2009-11-12 23:27:06 i Saras dagar

Idag sov jag länge! Vaknade av att jobbet ringde men de ville inte ha mig för att jag är så förkyld. Haha. Jag har iaf hunnit mycket... jag har varit på lägenhetsvisning och vi har lagt bud, here we go again... sedan så har jag varit på intervju och skrivit kontrakt för ett tredje jobb! Så det borde väl räcka hoppas jag! Haha! Träffade en jättetrevlig tjej där som jag förhoppningsvis träffar mer i höst :)

Sedan handlade vi massa frukter och grönsaker och vin och så för att göra fint till proffsfotograf kommer hit imorgon och tar kort på hans lägenhet... Vi åt mat ute jag fick chicken tikka :) då blev magen lycklig. Nu är det tedrickning och CSI som står på schemat! Imorgon ska vi hinna med promenad och fixa det sista i lägenheten innan jag åker och jobbar till stängning. God middag hemma och sen sova. På lördag ska jag stå på nybroplan som sagt och dela ut pepparkakor. Kom gärna och hälsa på! Haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela