prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Dagen!

Publicerad 2009-11-09 12:28:45 i Saras dagar

Idag är jag ledig. Underbart. Igårkväll bad jag älskling att tvinga mig upp med honom klockan 9. Haha. Jag sov till halv 12. Otroligt pinsamt... så länge har jag inte sovit på ett bra bra bra tag. Några år eller så. Men det är väl härligt! Nu fick jag dock lite ångest över att dagen börjar försvinna...

Så nu ska jag in i duschen, fixa mig. Sedan ska jag hem och städa hela mitt rum, gå igenom saker som ska slängas eller säljas. Ska bli skönt. Kanske göra lite färdiga annonser till blocket med min gamla studentlitteratur och grafräknare... är så lycklig över att jag aldrig behöver använda den igen! Haha!

Anledningen till att jag är så död är min förkylning som vägrar släppa. Är täppt och slemmig och yr. Så jag tänker inte träna, måste bli frisk nu! Men lite måste jag stå i.

Efter mitt rum är klart ska jag börja se vad man kan ta över för grejer från mammi&pappi till Henke, blommor, överkast och lite sånt. Både mäklare och fotograf kommer hit i veckan så det måste vara tipptopp! Så sjukt, men en blomma mer eller mindre kan avgöra 100 000 i budgivning. Jag tror att man inte köper en lägenhet, man köper ett koncept, ett nytt liv. Det ska vara fint, stylat, lättillgängligt och rent. Nu undrar jag dock hur vi någonsin ska hitta en lägenhet, alla har något enormt fel. Åh. Jag är så arg på det här...

Hursom, sedan måste jag ringa till Eniro och Toshiba. Lite sådana grejer. Fixa iordning min intervju-mapp för jag ska på intervju för en grej på torsdag... Ikväll ska jag handla hem lite mat hit till H och laga en god middag.

Ja, där har ni min dag. Haha. Kanske inte så spännande.

Kärlek på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela