prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tur i oturen.

Publicerad 2009-05-18 17:10:17 i Saras dagar

Igår var ganska hemskt. Men jag är glad att jag inte var en av någon av dem som var gravida och hamnade där. En av dem vars barn i magen inte vänt sig, slutade höra hjärtslag... vi delade rum med tre sängar, iofs avskilda, men man hör varje ord. Något missfall, någon kirurgisk abort.. Usch usch usch! Så man får lite perspektiv, trots allt.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa igen, käkar värktabletter, men ibland kommer kramperna och då gör det bajsont. Det konstiga är att cystan var på höger äggstock, vänster kom hon inte åt ordentligt, men det är på vänster sida jag har mest ont? Hoppas hoppas att det går över. Orkar inte mer.

Är hos mamma och pappa nu, ska ligga här i soffan tills jag dör. Eller blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela