prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trött på mardrömmar

Publicerad 2009-05-16 08:19:56 i Saras dagar

Hur bra jag än mår och äter och hur bra jag än tycker att jag sover och rör mig så har jag alltid hemska mardrömmar. Riktigt hemska. Varför? Är så trött på det!

Ska alldeles strax springa till jobbet... om 10 min för att vara exakt. Har precis ätit lite fil och musli och sådär... igår efter jag slutade jobbet shoppade jag lite på T-Jarlen (världens mysigast och bästa mataffär), lite plockmat, ost skinka färskt bröd choklad osv... och sen mötte älsklingen upp mig med en flaska vin så satte vi oss vid Nackareservatet, vid vattnet på en klippa och picknickade. Det var så fint! Vi såg rådjur och matade fåglar och allt möjligt... sen kom jag hem, såg lite snabbt på nån film på TV och somnade i älskis knä.

Nu är det jobb till 6! Mina mor och hennes vänner kommer förbi och ska åka båt sen går vi hem tillsammans och ser schlager såklart!!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela