prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ont dag tre.

Publicerad 2009-05-19 15:46:45 i Saras dagar

Det som oroar mig, är att hon inte kunde se vänster sida ordentligt, för det är där jag har som ondast! Hela tiden.. och värken liksom strålar ned till knäna.. det gör ju ondare än det gjorde när jag var där. Det roliga var att läkaren där sa att det kan göra ont någon dag, ät ipren/alvedon. Det hjälper inte ett skit. Idag ringde jag och sa det och då sa de att "det kan göra ont i några veckor." NÅGRA VECKOR?!  Allvarligt? Åh, skjut mig. Hur ska jag kunna känna såhär i några veckor? Hur ska jag kunna jobba, sola, gå på kick off när jag mår såhär? Jag orkar inte. Vill bara sjunka ner i ett hål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela